Két összekapcsolódó puzzle darab szimbolizálja a sikeres munkaerő közvetítést

Munkaerő-közvetítés, mit nyerünk valójában?

A munkaerő-közvetítés fogalma sok cégvezető számára még mindig egyet jelent a „cv-küldözgetéssel” vagy a “gyors töltelékember” megtalálásával. Pedig a valóságban ennél sokkal többről van szó. Egy profi munkaerő-közvetítő partner nem pusztán toborzási szolgáltatást nyújt, hanem egy komplex, kockázatcsökkentő, időtakarékos és versenyelőnyt jelentő támogatást ad a cégvezetők kezébe.

Időtakarékosság: toborzás, de nem helyetted, érted

A vezetők egyik legnagyobb kihívása az idő: miközben ügyfelekkel, stratégiával és operatív kérdésekkel foglalkoznak, nincs lehetőségük a jelentkezők százait átbogarászni. A munkaerő-közvetítő ügynökség itt veszi át a feladatokat:

  • brief alapján pontosan célzott keresést folytat,
  • kizárólag az előszűrt, releváns jelölteket mutatja be,
  • időpontot egyeztet, koordinál, visszacsatol.

Ez a fajta támogatás napokat (egyes esetekben heteket) vesz le a vezető válláról.

Pénzben mérhető előny: csökkentett fluktuáció és rossz döntések kockázatának minimalizálása

Egy rossz felvétel nem csak kétszeri bérkiadást, hanem időveszteséget, csapatmorál-romlást és bizalmi válságot is jelenthet. Egy profi munkaerő-közvetítő partner olyan eszközöket alkalmaz (viselkedési interjú, értékelő center, tesztek), amelyekkel növeli a találat pontosságát. Ez végül a fluktuáció csökkenéséhez és stabilabb csapatműködéshez vezet.

Szakmai rálátás: nemcsak piacot, embert is ismerünk

A munkaerőpiac változása gyorsabb, mint valaha. A TDHR csapata napi szinten dolgozik a friss pozíciókkal, bérszintekkel, és érti, mi mozgatja a jelölteket. Ez az információ gyakran versenyelőnnyé válik egy cégvezető kezében, amikor pl. arról kell dönteni:

  • versenyképes-e a hirdetett bér,
  • érdemes-e hibrid modellt bevezetni,
  • hogyan érdemes pozicionálni egy nyitott állást.

Kapcsolattartás, emberi módon

A TDHR-nél minden partnercég saját kapcsolattartóval dolgozik, aki mindig elérhető, gyorsan reagál, és nem csak egy projekt erejéig gondolkodik. Ez a fajta szemlélet hosszú távra épít bizalmat, és olyan partnerséget, ahol nem kell újra és újra elmagyarázni, milyen csapatba keresünk embert.

A munkaerő-közvetítés nem költség, hanem befektetés, ha cégvezetőként nem csak üres pozíciókat akarunk betölteni, hanem hosszú távú, motivált és a céghez illő kollégákat keresünk, akkor a munkaerő-közvetítés az egyik legjobb döntés lehet. Időt, pénzt, és fölösleges köröket spórolhatunk vele, miközben javul a csapat teljesítése és a szervezet stabilitása is.

Hogyha pedig diákokat szeretne foglalkoztatni, akkor kattintson ide.